Sunday, October 3, 2010

Woongjin Coway Malaysia


Woongjin Coway (M) Sdn. Bhd. telah ditubuhkan pada 29 May 2006 dengan modal permulaan sebanyak RM5.8 juta & telah ditambah sekali ganda kepada RM 11.6 juta pada November 2006.

Malaysia adalah pasaran keempat bagi Woongjin Coway selepas China,Jepun & Thailand. Buat masa ini Coway Malaysia mempunyai 13 jenis produk dari ketegori penapis Air(water purifier), penapis Udara (air purifier) & system tandas Bidet (electronic & manual bidet seat).

Walaupun lebih dari 60 % pasaran system penapis air telah dijual di Malaysia melalui penjualan pintu ke pintu dengan pelbagai jenama lain, Syarikat coway masih lagi berjaya mencapai kejayaan dalam peratusan jualan yang memberangsangkan setiap tahun.

Dengan mempunyai kelebihan dalam R & D sendiri & membuat kajian pasaran semasa keatas pemintaan semua produk Coway dari masa ke semasa, membolehkan Coway berdaya saing dengan Jenama iain yang ada dipasaran sekarang.

Memandangkan persaingan yang hebat & keadaan pasaran yang tidak dapat diramal, Coway telah memperkenalkan sistem CODY service .
Sistem CODY adalah perkhidmatan selepas jualan Coway yang mana CODY akan memastikan semua pelanggan Coway akan sentiasa diberi perhatian selepas pembelian produk Coway dengan servis berkala untuk jamina berpanjangan.

Coway juga telah melancarkan Pakej sewa beli kepada pelanggan yang layak, dimana pelanggan tidak perlu lagi mengeluarkan modal yang besar untuk mendapatkan produk COWAY

Keterangan Lanjut:

Hubungi : Nora ANN

0193808008 / 0129365878

Email:nora8008@gmail.com

1 comment:

  1. Produk yg sangat berguna untuk mereka yg mahu sihat sentiasa.Kini sudah ada Sijil Halal JAKIMCoway

    ReplyDelete