Sunday, October 3, 2010

Produk Hebat COWAY




Terdiri daripada Penapis Air (Water Filter), Penapis Udara (Air filter) & Kelengkapan tandas Bidet.

Coway mempunyai 3 jenis produk iaitu penapis air, Penapis Udara & sistem Bidet. Walaupun terdapat begitu banyak jenama di pasaran tetapi Coway masih produk terbaik di Korea & juga di Malaysia. Produk yang murah tidak sepatutnya yang terbaik. Coway juga mempunyai pusat penyelidikannya sendiri (pusat Penyelidikan dan Pembangunan Coway iaitu Institut Teknologi Alam Sekitarnya yang terletak di National University of Seoul) untuk memastikan semua produk berkualiti dan menurut piawaian antarabangsa.

Jadi mengapa tidak gunakan produk Coway untuk memastikan anda & keluarga anda sentiasa mendapat yang terbaik.

Servis Selepas Jualan - Sistem CODY untuk semua pelanggan.
Coway juga telah melancarkan sistem service CODY yang mana mereka akan memastikan semua pelanggan Coway yang menggunakan Penapis Air, Udara atau Bidet akan mendapat perkhidmatan selepas jualan yang baik. Semua servis, pemasangan & penukaran alat penapis adalah Percuma. (Tertakluk kepada terma & syarat Coway)

Cara Pembelian Mudah - Cash, Sewa beli & Kad Kredit.
Kini semua orang mampu memiliki produk Coway dengan skim ansuran yang terbaik.

Terdapat berbagai pencemaran di sekitar anda. Apa yang boleh anda lakukan untuk memastikan pencemaran ini tidak mempengeruhi kehidupan seharian anda.

Pencemaran yang ketara sekali adalah pencemaran air dan udara. Sumber air yang tercemar dan tidak di tapis boleh mendatangkan penyakit. Syarikat Coway yang perihatin dengan keadaan ini telah mengeluarkan sistem penapis air & penapis udara dalam berbagai bentuk & saiz untuk keperluan anda.

Air & udara boleh dirawat dengan menggunakan produk Coway. Tetapi jika anda menggunakan produk yang biasa & tidak diselenggarakan dengan baik, anda tidak akan mendapat kebersihan dan ketulenan sebagaimana yang dapat dilakukan dengan produk Coway.

Syarikat woongjinCoway juga telah membuat pelaburan yang besar untuk menjadikan Malaysia sebagai Hub di Asia Tenggara & telah menerima banyak anugerah dari produk keluaran mereka. Jadi anda perlu yakin dengan Produk Coway.

WoongjinCoway juga menawarkan peluang kepada sesiapa yang berminat untuk memulakan kerjaya bersama Coway sebagai Elite HP (Health Planner) & CODY. Bebagai insentif & imbuhan menanti anda yang berminat.

Ini adalah sebahagian daripada anugerah kecemerlangan & pencapaian syarikat Coway dalam memasarkan produk & servis yang berkualiti.


Jadi tunggu apa lagi.. hubugi saya ejen coway bertauliah sebagai perunding kesihatan anda. Walau dimana anda berada di malaysia, pihak kami akan bersedia memasangnya. Dengan Sistem pembayaran ansuran yang mudah setiap bulan, anda akan dapat menikmati kualiti kehidupan yang lebih sempurna

Terdapat pelbagai jenama & jenis air di pasaran sekarang tetapi Coway akan memastikan anda mendapat produk yang terbaik & anda akan diberi nasihat bagaimana untuk memilih, menggunakan & berjimat dengan produk kami.

HUBUNGI SAYA:

NORA ANN

0193808008 / 0129365878

No comments:

Post a Comment